Hvordan bestille min bok Vitne til vanvidd

Det billigste alternativet er å kjøpe Vitne til vanvidd som e-bok, for eksempel hos Tanum.no. Da slipper du transport, uansett hvor i verden du befinner deg. Hvis du vil ha den som vanlig papirbok anbefaler jeg at du først går inn på din lokale bokhandel og får dem til å bestille inn boka for deg. Hvis de ikke vil bestille den, be dem fortelle hvorfor de ikke vil gjøre dette. Jeg har allerede hørt rykter om norske bokhandlere som vil boikotte min bok.

Nå i januar og tidlig februar er det også mulig for folk å bestille signerte bøker direkte fra meg. Jeg må understreke at dette er et tidsavgrenset tilbud. Effektiv utsalgspris fra meg og forlaget for ei signert papirbok er 275 norske kroner, inklusive moms. Dersom du vil ha ei signert papirbok sendt hjem til deg må du derimot selv betale porto på toppen av dette. Hvis konvolutt og frimerke koster 85 kroner blir altså prisen du betaler 360 kroner. Da kan du få ei signert bok med en liten hilsen sendt hjem i postkassa. Hvis du vil ha det billigste alternativet er dette som sagt e-bok, til 199 norske kroner eller rundt det.

De som vil ha ei signert papirbok av Vitne til vanvidd kan sende meg en bestilling på e-post: pederjensen1975@gmail.com .

8 thoughts on “Hvordan bestille min bok Vitne til vanvidd

  1. Gratulerer med bokutgivelse. Haaper den faar like mye oppmerksomhet som “den ellevte landeplage”.
    Slike boker har langt mer politisk paavirkning enn folk flest er klar over.

    Like

    1. Takk for det. Hege Storhaug er vel hittil oppe i 8. opplag og 36.000 solgte bøker eller noe slikt. Så mye selger de aller fleste bøker ikke. Men et par tusen eksemplarer burde det være realistisk å selge av min bok, som en start.

      Like

Leave a Reply

